Front Assist
V případě, že "Front Assist" rozpozná v rámci daných možností nebezpečnou vzdálenost od například vpředu jedoucího vozu, varuje řidiče pomocí akustické i optické signalizace a současně připraví brzdový systém na nouzové brzdění. Jestliže řidič na situaci nereaguje snížením rychlosti, systém začne automobil automaticky brzdit pro zmírnění následků potenciální srážky. Jakmile řidič začne brzdit, systém přejde do režimu podpory řidiče a zesílí jeho úsilí. Systém "Front Assist" pomáhá řidiči i v průběhu vlastního brzdění tím, že v případě potřeby zvýší tlak v brzdovém systému na maximum.
Jestliže systém vyhodnotí riziko nárazu, pak reaguje v několika možných fázích:
- na displeji palubního počítače řidiče upozorní na nutnost brzdění
- připraví brzdy pro případné intenzivní brzdění (natlakuje brzdový systém), upozorní řidiče zvukem
- v případě že řidič nereaguje, upozorní krátkým přibržděním a poté částečně začne systém sám brzdit
V některých situacích, například před náhlou překážkou, může systém přejít rovnou na intenzivní brzdění, aby předešel srážce.
Systém Front Assist s funkcí nouzové brzdy City brake je aktivní do rychlosti 34 km/h. Dodávaná prediktivní ochrana chodců doplňuje funkci Front Assist a slouží ke zmírnění následků nebo zamezení střetu s chodci